Friday, December 31, 2010

Last Day

Da kol 3.55 pagi .. huhu .. hari nie ... 31/12/2010 .. hr terakhir kita untuk bersama tahun 2010 ... Rasa sedih pulak ... Bkn sedih psl umo makin meningkat ( ye laa 2) .. tp sedih bila memikirkan terpaksa melangkah pergi meninggalkan tahun 2010 .. Sbbnya tahun nie rasanya tahun yg plg bnyk mngajar dan mematangkan aku dari bnyk segi .. huhu .. Mmg bnyk ujian dan dugaan yg dtg mcm non-stop dr awal tahun 2010 lagi rasanya ... Mula dr kes accident pd pagi tahun br 2010 , sakit smp terpaksa telan pain - killer 2 minggu , masalah  ... eh3 .. mcm la aku sorg jek yg ade masalah .. ye x .. haha .. tp besar ganjaran yg kita dpt jika kita bersabar dan tawakal pd Allah dlm mnghadapi ujian dr Nya .. Jadi aku belajar untuk redha wlaupon ada masanya aku rasa putus asa .. Tp Allah tidak pernah meninggalkan kita keseorangan di saat kita menghadapi saat2 getir ...

Kesimpulannya  .. mcm2 rentetan kisah suka duka yg happen spjg tahun nie yg mngajar aku erti kehidupan ... Hidup ini manis jika tahu jalan pulang !!! oh yeah .. Azam ??? Mcm taun2 biasa ... xder !
So .. Happy New Year Guys and Girls in advance ... Hopefully next year gonna be much2 better than before. .


No comments:

Post a Comment