Rasanya kalo bace je title kat atas tue .. mmg org da dpt agak ape yg mi@ akan tulis .. haha
Mi@ pun taw .. bnyk yg hadapi masalah mcm mi@ .. slalu jer terbace status2 fb kwn2 .. x puas ati ngan perkhidmatan broadband .. line slalu hampeh katanya ..
Mi@ da jdik pelanggan broadband Celcom nie rasanya da 2 tahun ... tp rasanya tahun nie la agak hampeh ckit ... x pasti y lately line broadband asik putus .. kalo within 30 mins boley gak aa terima .. sbb mi@ mmg seorg yg penyabar =P ... tp yg nie mmg da smp limit kesabaran mi@ .. tiap 5 @ 10 mins dier ptus .. kalo da tiap kali dc .. terpaksa connect balik .. dh 2 dc balik ... sapo x ilang sabo .. ye dak .. pulak 2 .. speed x sama seperti yg d janji kan .. katanya ikut kwasan .. 2 mi@ terima la kn .. sbb duk pun bkn kat bandar .. huhuhu .. nasib ...
Tp bila call celcom .. tanya apa masalah .. katanya nk upgrade la .. hape la .. tp rasanya servis cam gitu jugak .. dh ler bil kua mkin awal .. last month bil kua on 18hb .. taw2 next month kua on 15hb .. lps 2 mkin awal la due nya .. kalo dh camtue .. lama2 .. bil kua mase tgh bulan .. mane nk cekau dwit time 2 ?? jeng3
Mi@ lak x penah lambat bayo bil .. dpt bil .. terus bayo .. plg2 lambat pun 2 3 hr lps bil dtg (nie kes bil dtg sblm gaji masok) .. tp x penah2 aa due .. (anto bil x penah lambat .. tp servis .. aDoi ..)
Harap celcom ley wat something .. jge hak2 and kebajikan pelanggan anda seperti yg DIIKLANKAN ...
Mi@ pun dpt taw yg malaysia antara negara2 yg mengenakan bayaran plg tinggi untuk servis broadband .. kat indon katanya lg murah ... so servis anda septtnya setimpal ngan harga yg d kenakan ..
Celcom .. mi@ syg anda .. plss do something .. mi@ x ley maen game on9 cam slalu nie wuwuwuwuwuw T.T
p/s : beruk d atas x der kaitan ngan Celcom .. hanya hiasan semata - mata .. gagaga
No comments:
Post a Comment